Onderdeel van Roscom Promotie
Roscall is een callcenter waarbij ze als externe telefonisten werken voor hun opdrachtgevers. Afspraken inplannen, het klantcontact warm houden, navraag doen naar klanttevredenheid; de telefonisten van Roscall doen het allemaal.
Thereca heeft het nieuwe Roscall gebouw op het gebied van inrichting, van ontwerp tot realisatie, in zijn geheel mogen realiseren. In een ruimte waar veel mensen tegelijkertijd aan het telefoneren zijn, zijn akoestiek, sfeer en beleving belangrijke speerpunten. Daarnaast was een belangrijke wens om de werkruimte coronaproof te maken.
Het callcenter heeft een frisse uitstraling gekregen door het gebruik van lichte tinten in de gehele inrichting en door de toevoeging van planten. De gepersonaliseerde akoestische panelen met de slogan ‘’Hoe dan wel?’’ hebben een positief effect op de akoestiek en breken de ruimte. Tussen alle bureaus is een akoestisch scherm met een kern van oude spijkerbroeken geplaatst, om het geluid van de telefonisten voor de collega’s te dempen. Tevens is tussen de naaste bureaus een doorzichtig preventiescherm geplaatst om de maatregelen omtrent corona te waarborgen. Het doorzichtige preventiescherm zorgt ervoor dat je niet het gevoel krijgt dat je in een ‘hokje’ werkt en het houdt de ruimte ruimtelijker.
Bekijk hier meer gerealiseerde projecten.