“Wij bieden ontzorging van A tot Z, vakkundig advies, een eigen ontwerpstudio en productie in eigen beheer.”
“Wij bieden ontzorging van A tot Z, vakkundig advies, een eigen ontwerpstudio en productie in eigen beheer.”
Kennis en ervaring vormen de basis van een goed advies. Begrijpend luisteren en met passende oplossingen komen is ons op het lijf geschreven. De projectadviseurs zijn het centrale aanspreekpunt voor de klanten van Thereca die met een interieurvraagstuk kampen. Gedurende het gehele traject is de projectadviseur de schakel tussen de opdrachtgever en de betrokken afdelingen. Met zijn of haar kennis en ervaring kan de projectadviseur of de binnendienst medewerker jouw vragen beantwoorden, oplossingen bieden en twijfels wegnemen.
Indien er een ontwerp vraag is, dan kan de studio op basis van jouw wensen en eisen een interieurplan maken, wat je een voorstelling geeft van het eindresultaat. In het ontwerp proberen wij die inspirerende leef- of werkomgeving te creëren door jouw verhaal te vertalen in een concept. Je krijgt inzicht in de gebruikte producten, kleuren en materialen en de plaatsing van de verschillende elementen, maar vooral ook waarom we deze elementen gebruiken. Dit geheel wordt gevisualiseerd in plattegronden, visuals, moodboards en een presentatie, alles passend binnen het budget.
In de realisatiefase maakt de binnendienst een passende offerte bij het ontwerp en controleert of het ontwerp uitvoerbaar is binnen de deadlines en het budget. Na akkoord wordt de order in werking gesteld en komt er, naast de projectadviseur voor de commerciële begeleiding, in deze fase een projectleider in beeld voor de planning en coördinatie van productie en plaatsing.
De projectleider is het aanspreekpunt voor vragen van praktische aard. Hij of zij onderhoudt ook het contact met onze productielocaties. De producten van Thereca worden met zorg geproduceerd in onze fabriek en producten van leveranciers worden besteld. Vervolgens wordt alles verzameld in ons magazijn voor een kwaliteitscontrole.
Bij de levering van het meubilair komen de logistieke mannen van Thereca aan bod. Zij verzorgen de laatste fase in de beantwoording van jouw interieurvraagstuk en zorgen dat jouw nieuwe leef- of werkomgeving opgeleverd kan worden. In de met jou afgesproken periode verzorgen wij de levering en eventueel ook plaatsing van de bestelling. Je ontvangt de factuur van onze financiële administratie en de projectadviseur blijft beschikbaar als contactpersoon voor de after sales en service. Indien gewenst kan er ook een preventief servicecontract afgesloten worden. Uiteraard informeren we ook naar jouw bevindingen. Complimenten voeden onze passie en kritische noten zijn een stimulans voor verdere verbetering.
Als projectinrichter voor de zorg kan Thereca je helpen bij al jouw vragen over het interieur voor een woon-/zorgorganisatie. In haar 150 jarig bestaan heeft Thereca de inrichting voor verschillende zorginstellingen en zorgorganisaties mogen verzorgen.
Het zelf inrichten van een kantoor is niet gemakkelijk. Er komt vaak meer bij kijken dan alleen het meubilair op zijn plek zetten. Thereca kan jou helpen met al je vraagstukken rondom een gezonde en inspirerende werkplek.
Bij projectinrichting in de horeca is het van belang dat gasten de gastvrijheid en hospitality duidelijk kunnen proeven. Met 150 jaar ervaring in de projectinrichting weten wij als geen ander hoe we jou daar bij moeten helpen.